BASIC MODE & JEANS BEST IN BASIC'S!

Info

Algemene Informatie
Als u een bestelling bij Basic Mode plaatst, dan gaat u akkoord met de algemene voorwaarden zoals deze zijn opgesteld door de Thuiswinkel Organisatie. Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW in euro's en exclusief verzendkosten. De verzendkosten die wij hanteren vindt u bij deze algemene informatie onder het kopje 'verzendkosten'.
Privacy
Uw persoonlijke gegevens zijn uitsluitend bedoeld voor Basic Mode & Jeans. Deze gegevens zullen niet worden doorgespeeld aan derden en worden uitsluitend gebruikt
voor de correcte verwerking van de bestellingen.

Betalingsmogelijkheden
1. I-Deal (Direct overmaken via uw eigen bank) kijk op www.ideal.nl
2. Overmaken (Vooraf betalen)
3. Rembours (Bij ontvangst betalen) ( kost 9,95 )
4. Creditcards (Mastercard en Visa; alleen voor Nederland en België)
5. Pay Pal (Betaal met je Pay Pal account) www.paypal.nl
6. Afterpay
7. VVV Bonnen

Verzendkosten
Bij een bestelling onder de €20,00 hanteren wij een tarief van € 2,95, dit geldt bij alle betaalwijzen, uitgezonderd 'Rembours'. Wanneer u 'rembours' als verzendwijze selecteert, hanteren wij een een tarief van € 9,95 (alle prijzen zijn incl BTW). Bestellingen boven de €20,- worden gratis verstuurd (met uitzondering van 'Rembours' bestellingen). Verzendkosten voor landen buiten Nederland zijn altijd €14,95.
 
Verzending
De pakketten worden verstuurd door TNT post./ Post NL  We beschikken over een track and trace systeem. ( code is op te vragen) Post NL bezorgd de volgende dag ( voor 16.00 besteld). Als de bestelling later wordt geleverd heeft u het recht de aankoop te ontbinden. Zie ook Levertijd punt
U kunt uw bestelling ook ophalen uit de showroom . Dit kunt u aangeven bij 'opmerkingen'.

Het is ook mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Handig voor als u niet thuis bent en bijvoorbeeld op het werk de bestelling wilt laten bezorgen. Ook voor het geven van een kado erg makkelijk. 

Kiala
Basic Mode & jeans is ook aangesloten bij  Kiala  Wanneer u uw bestelling bij een kiala servicepunt bij u in de omgeving wilt laten bezorgen kunnen wij helaas niet meer voldoen aan onze belofte "vandaag besteld, morgen in huis". De levertijd voor een pakket naar een Kiala servicepunt bedraagt gemiddeld 4 werkdagen, vanaf het moment dat u van ons een e-mail heeft ontvangen dat uw bestelling verzonden is. Zodra uw bestelling op het Kiala servicepunt bij u in uw omgeving is aangekomen, ontvangt u hier automatisch een e-mail bericht over.

Retour sturen via Kiala kan ook , selecteer Dregema ( Automat) in Emmen als retour adres. ( let op Basic Mode is dan een "persoon ")


Levertijd
Een bestelling die u op een werkdag voor 16:00 uur plaatst, wordt dezelfde dag nog aan u verstuurd (mits het artikel direct op voorraad is). Wanneer u als verzendwijze kiest voor "Versturen via Post NL (TNT post)" en er geen vertragingen of andere problemen voorkomen bij Post NL zal het pakket dan de volgende dag bij u geleverd worden.
U bent er toe gerechtigd de aankoop te ontbinden wanneer het artikel niet op tijd geleverd is.

Artikelen die niet uit voorraad leverbaar zijn, hebben een levertijd van 1 - 3 weken. Wij trachten u hier zo snel als mogelijk, na het plaatsen van uw bestelling, van op de hoogte te brengen. Als u niet op uw bestelling wilt wachten, dan is het mogelijk om de bestelling te annuleren of te wijzigen. Wettelijk is bepaald dat binnen 30 dagen geleverd moet worden.
Het kan zijn dat bij een leveranctier een artikel tijdelijk niet meer leverbaar is, in dat geval nemen we contact met u op om te bepalen of u langer wilt wachten of de bestelling wilt annuleren.

Ruilen en Retourneren
Indien u na ontvangst van de bestelling toch niet tevreden bent kunt u het artikel ruilen of retourneren. Dit dient u binnen 14 dagen na ontvangst te doen. Het artikel dat u ruilt of retourneert mag niet gedragen zijn, moet in originele staat zijn en moet voorzien zijn (indien redelijkerwijs mogelijk) van alle eventuele originele labels. Een gepast artikel beschouwen wij uiteraard niet als gedragen. Meld u via de mail dat u het artikel gaat terugsturen ( webshop@basicmode.nl )

Mocht een bestelling in delen geleverd zijn , geldt de leverdatum van het laatste geleverde artikel .

Om er zeker van te zijn of het artikel dat u wilt ruilen nog in de juiste maat voorradig is, adviseren wij om op de site te kijken. Is het artikel niet meer in jouw maat? Kijk dan of er wellicht een ander artikel is dat u graag wilt ontvangen. Zodra u weet welk artikel u graag wilt ontvangen kunt u een e-mail sturen naar webshop@basicmode.nl en daarin het artikel en de maat vermelden. Wij zullen het artikel dan voor u reserveren. Indien u wilt ruilen tegen een duurder of goedkoper artikel zullen we het prijsverschil meteen verrekenen.

U kunt het artikel samen met het retourformulier retourneren naar:
Basic Mode & Jeans
Willinkplein 45
7811 EH Emmen
Ruilen of retourneren is ook mogelijk in onze webshop. U moet dan wel het factuur meenemen.

Bij het retourneren van uw bestelling zijn eventuele verzendkosten voor eigen rekening Let op:
Als het pakketje door de brievenbus kan (38 x 26,5 x 3,2 cm) zijn de kosten €2,00 (tot 250 gram), € 2,50 (tot 500 gram) of €3,00 (tot 2 kg)
Als het pakket groter is, zijn de kosten €6,75 , versturen met Kiala kost 4 euro.

Zodra wij uw pakket hebben ontvangen ontvangt u hier een bericht van, ook proberen wij diezelfde dag het aankoopbedrag aan u te retourneren. Om het bedrag te kunnen retourneren is het wel van groot belang dat het rekeningnummer en de juiste naam van de rekeninghouder op het retourformulier vermeld staat. In ieder geval binnen de wettelijke termijn van 14 dagen wordt het aankoopbedrag gecrediteerd.

Als u een artikel wilt ruilen omdat wij per ongeluk een verkeerde maat of het verkeerde artikel hebben gestuurd, dan zijn de verzendkosten uiteraard voor onze rekening. Stuur dan wel het artikel gefrankeerd naar ons toe en wij zullen de verzendkosten na ontvangst van uw pakket z.s.m. terugstorten op uw rekening

ANNULEREN / HERROEPEN

Indien u wilt afzien van uw aankoop , nog voordat het artikel geleverd is , mailt u dan naar webshop@basicmode.nl de annulering met daarbij de orderbevestiging en wij zullen de order ontbinden. U ontvangt dan binnen 14 dagen uw aankoopbedrag retour .
Officiële herroeping formulier kunt u hier downloaden en printen.

Garantie
Wanneer u een klacht heeft over een artikel van de Basic mode webshop kunt u een mail sturen naar webshop@basicmode.nl of bellen naar 06-55701335 en zullen we de klacht in behandeling nemen. Indien een artikel binnen een redelijke termijn niet voldoet aan de gebruikelijke kwaliteitseisen zullen we het artikel; of repareren , of vervangen of vergoeden.

Klachten
Heeft u een klacht over een geleverd product en/of onze dienstverlening? Laat het ons schriftelijk weten per e-mail of per post.
E-mailwebshop@basicmode.nl
PostadresWillinkplein 45 , 7811 DC
Wij streven er naar uw klacht zo snel en zorgvuldig mogelijk te behandelen. Binnen 1-3 werkdagen zullen we contact met u opnemen.
Heeft u nog vragen m.b.t. de “klachtenprocedure” ? Neem dan telefonisch contact met ons op. ( eigen telefoon kosten )
Webshop06.55701335
  

Voorraad
Het is mogelijk dat een artikel dat u besteld heeft uitverkocht is. U ontvangt dan een mail met uitleg.
betalen met IdealPay palThuiswinkelwaarborg


Basicmode.nl
Willinkplein 45


7811 DC Emmen Nederland (Netherlands)

www.basicmode.nl (webshop)
www.basicmode.eu (store Emmen)
www.basicmode.com (English site - future)

Tel : 06.55701335

E-mail: webshop@basicmode.nl & info@basicmode.nl

KvK nummer: 58617523 ( Meppel )

BTW: NL025218013B02